Brakuje cukru! A jak jest, to reglamentowany… co się dzieje?
W wielu sklepach nie ma cukru. Tam, gdzie cukier jeszcze się ostał, niestety nie jest do kupienia bez limitu. Co najwyżej 10 kilogramów. Klienci Biedronki w Poddębicach poinformowali redakcję, że w dyskoncie cukru nie ma już od kilku tygodni. Podobna sytuacja jest w innych placówkach naszego regionu.
– Nie wiem, co się dzieje. Czy cukier jest wykupywany, bo na jesień ma być jeszcze droższy? A może ludzie boją się wojny? – zachodzi w głowę pani Anna z Poddębic. – Pytałam w Biedronce o to, dlaczego cukru nie ma. Ale nie otrzymałam konkretnej odpowiedzi.
Kolejna klientka poddębickiej Biedronki twierdzi, że problemy są także z zakupem soli.
Wysłaliśmy maila z pytaniami do biura prasowego Biedronki.
„Biorąc pod uwagę bieżące uwarunkowania sektora handlowego w Polsce wspólnie z naszymi dostawcami pracujemy nad efektywnymi rozwiązaniami w zakresie dostaw produktów do naszych sklepów. Cały rynek boryka się aktualnie z przejściowymi wyzwaniami dla dostawców, w wielu kategoriach produktowych. Jednocześnie, mimo tych wyzwań, w ogólnej skali kraju service level dostaw w naszej sieci w lipcu br. poprawił się o 6 punktów procentowych, a robimy wszystko, by w najbliższym czasie zapewnić pełną dostępność towarów.
Jednocześnie w celu zapewnienia dostępności naszym klientom do jednego z podstawowych produktów, jakim jest cukier, zdecydowaliśmy się wprowadzić od 20 lipca 2022 r. limit sprzedaży tego produktu – do 10 kg na jeden paragon. Od pewnego czasu obserwujemy, że w związku z malejącą dostępnością tego produktu na polskim rynku, niektórzy klienci nabywają w naszych sklepach niedetaliczne ilości cukru. Na podstawie analizy paragonów można stwierdzić, że nabywcami są przedsiębiorcy, a nie gospodarstwa domowe. To najlepszy dowód atrakcyjności ceny cukru w sieci Biedronka jednak naszym celem jest zapewnienie jak największej dostępności tego produktu dla wszystkich klientów. Jeśli chodzi o braki w soli nie zauważamy problemów z zaopatrzeniem” – informuje Marcin Hadaj, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka.
BRAK KOMENTARZY
Przepraszamy, formularz komentarzy jest obecnie zamknięty.