Zdenerwowani klienci banku w Łęczycy
Od prawie tygodnia nieczynny jest bankomat jednego z banków przy ul. Belwederskiej. Klienci nie potrafią zrozumieć, dlaczego urządzenia nie udało się do tej pory naprawić.
– Możemy przeczytać informację o awarii i przeprosiny, ale przecież tym nie zapłacę za zakupy w sklepie – denerwuje się jedna z klientek banku.
– To naprawdę nie jest w porządku w stosunku do nas, klientów. Przecież bank pobiera prowizje, tam są nasze pieniądze. Czy naprawdę tak trudno usunąć awarię – pyta kolejny zdenerwowany klient, który w sprawie skontaktował się z redakcją.
Dlaczego urządzenie tak długo jest niesprawne?
– Jest to awaria techniczna wymagająca dłuższego okresu czasu w celu jej usunięcia – słyszymy w słuchawce wyjaśnienie pracownika banku. – Mogę jedynie przeprosić klientów za utrudnienia i zagwarantować, że w możliwie jak najkrótszym czasie usterka zostanie usunięta.
BRAK KOMENTARZY
Przepraszamy, formularz komentarzy jest obecnie zamknięty.