Burmistrz zwraca się do mieszkańców. – Jeśli nie musicie, to nie przychodźcie do urzędu…
Urząd Miejski w Ozorkowie i kasa UM nie będą zamknięte dla petentów, jednak w trosce o bezpieczeństwo zdrowotne mieszkańców, a także pracowników Urzędu Miejskiego w Ozorkowie, burmistrz Jacek Socha zwraca się z uprzejmą prośbą o załatwianie spraw niewymagających osobistej wizyty w urzędzie w następujący sposób:
🔹telefonicznie: 42 710 31 00
🔹elektronicznie: sekretariat@umozorkow.pl
🔹za pośrednictwem platformy e-PUAP (https://epuap.gov.pl)
🔹za pośrednictwem korespondencji tradycyjnej: Urząd Miejski w Ozorkowie, ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków.
✅Kasa Urzędu Miejskiego jest czynna, jednak preferowaną formą płatności jest dokonywanie wpłat podatków i opłat lokalnych za pośrednictwem bankowości elektronicznej oraz wpłat na rachunek bankowy Urzędu https://www.umozorkow.pl/numery-kont/
Powyższa prośba podyktowana jest mającym obecnie miejsce wzrostem zachorowań i koniecznością zachowania niezbędnych zasad bezpieczeństwa w celu przeciwdziałania rozprzestrzeniania się wirusa.
BRAK KOMENTARZY
Przepraszamy, formularz komentarzy jest obecnie zamknięty.