Rozbudowa autostrady A2 o dodatkowe pasy ruchu

autostrada

Właśnie otwarte zostały oferty w przetargu na rozbudowę autostrady A2 między Łodzią i Warszawą o dodatkowe pasy ruchu. Wpłynęło ich 18, a zostały złożone przez osiem podmiotów (4 firmy i 4 konsorcja).

– Wszystkie z wyjątkiem jednej mieszczą się w kwocie, jaką zamierzamy przeznaczyć na realizację przedsięwzięcia. Przystępujemy teraz do ich weryfikacji i oceny. W przypadku każdej z ofert główne kryterium stanowi cena (80 proc.). Kolejne 20 proc. to kryterium pozacenowe, w którym punkty przyznamy za najbardziej efektywne wykorzystanie destruktu pozyskanego z rozbiórki istniejącej nawierzchni. Rozbudowę 89 km autostrady A2 o dodatkowy pas ruchu i 3 km trasy w obrębie węzła Łódź Północ podzieliliśmy na cztery odcinki realizacyjne: odcinek węzeł Łódź Północ – Łyszkowice (27,9 km): pięć ofert o wartości od 374 do 512,2 mln zł, przy budżecie GDDKiA wynoszącym 536 mln zł, odcinek Łyszkowice – granica województwa (21,8 km): sześć ofert o wartości od 321,4 do 442,4 mln zł, przy budżecie GDDKiA wynoszącym 492,7 mln zł, odcinek granica województwa – węzeł Grodzisk Mazowiecki (25,4 km): cztery oferty o wartości od 344,8 do 435,3 mln zł, przy budżecie GDDKiA wynoszącym 437,5 mln zł, odcinek węzeł Grodzisk Mazowiecki – węzeł Konotopa (17,2 km): trzy oferty o wartości od 256,9 do 361,8 mln zł, przy budżecie GDDKiA wynoszącym 341,2 mln zł. Umowy z wykonawcami planujemy podpisać w połowie przyszłego roku – informuje Maciej Zalewski z GDDKiA w Łodzi.

W Ozorkowie już nie
BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW KOMENTARZ