HomeCiekawostkiMobilny urzędnik

Mobilny urzędnik

mobilny urzędnik

Od 1 kwietnia 2022 w Zgierzu dostępna będzie usługa „Mobilny Urzędnik”. Usługa skierowana jest do osób, które z różnych powodów nie są w stanie stawić się osobiście w urzędzie miasta.

Usługa skierowana jest do mieszkańców, którzy z różnych przyczyn sami nie mogą dotrzeć do urzędu – posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, w wieku 65+, mających problemy z poruszaniem się, będących opiekunami osób zależnych.

Do takich osób będzie mógł przyjechać mobilny urzędnik, pomóc wypełnić wniosek i dostarczyć go do urzędu.

Jak skorzystać z usługi?

Aby skorzystać z pomocy mobilnego urzędnika trzeba zgłosić się telefonicznie pod numerem: 42 714 31 49, wysłać maila na adres: mobilny@umz.zgierz.pl, osobiście (lub przez osobę upoważnioną) w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Zgierza (pl. Jana Pawła II nr 16).

Alert z powodu zanie
Aż 40 samorządów
BRAK KOMENTARZY

Przepraszamy, formularz komentarzy jest obecnie zamknięty.