Magistrat w Ozorkowie informuje o zmianach. Już bez mierzenia temperatury i wpisywania się do książki wejść…
„Urząd Miejski w Ozorkowie od początku ogłoszenia stanu pandemii w 2020 r. cały czas funkcjonował, sprawy były załatwiane w sposób bieżący, klienci byli przyjmowani, choć zostały wprowadzone szczególne zasady funkcjonowania narzucone przez obowiązujące przepisy wynikające z rządowych rozporządzeń. Preferowane było załatwianie spraw za pośrednictwem Internetu/telefonu/poczty tradycyjnej, choć w sytuacjach, gdy klient chciał załatwić sprawę osobiście, mógł przyjść do urzędu, po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie i wpisaniu do książki wejść. Ograniczenia te wynikały z obowiązujących przepisów, do których urząd musiał się dostosować, oraz z troski o bezpieczeństwo zdrowotne klientów i pracowników UM.
Obecnie, w związku ze spadającą liczbą zakażeń i luzowaniem obostrzeń, nie jest już prowadzony pomiar temperatury na parterze budynku UM, nie ma także konieczności wpisywania się do książki wejść. Nadal jednak klientów obowiązuje na terenie urzędu noszenie maseczek ochronnych na twarzy, dezynfekcja rąk (płyn jest dostępny na korytarzach i w pokojach UM) oraz zachowanie dystansu. Noszenie maseczek na korytarzach i w pomieszczeniach wspólnych obowiązuje także pracowników. Obecnie praca w urzędzie odbywa się w systemie stacjonarnym” – czytamy w informacji.
BRAK KOMENTARZY
Przepraszamy, formularz komentarzy jest obecnie zamknięty.