HomeCiekawostkiPasażerowie pchali zepsuty pociąg. Przewoźnik tłumaczy awarię „jesienną aurą”

Pasażerowie pchali zepsuty pociąg. Przewoźnik tłumaczy awarię „jesienną aurą”

pchali pociąg

Pasażerowie próbowali własnymi siłami ruszyć pociąg Kolei Dolnośląskich, który utknął na stacji Janowice Wielkie. Przewoźnik awarię tłumaczy „jesienną aurą” i wyjaśnia, dlaczego podróżni starali się przesunąć pociąg.

1 listopada pasażerów pociągu „Sprinter Szrenica” Kolei Dolnośląskich na trasie Szklarska Poręba – Wrocław spotkał niespodziewany postój. Skład odmówił posłuszeństwa na stacji Janowice Wielkie. Część pasażerów podjęła samodzielnie próbę ruszenia pociągu.

– W około piętnaście osób próbowaliśmy przesunąć skład choć odrobinę, ale nie ruszył się z miejsca. Później ponowiliśmy próbę po poproszeniu wszystkich innych pasażerów, by opuścili pociąg. Było lżej, ale nic to nie dało – relacjonował Mikołaj Szewczyk, miłośnik kolei i pasażer pechowego składu, cytowany przez serwis Polsatnews.pl.

Ostatecznie pasażerowie zostali poproszeni o przeniesienie się do innego, podstawionego pociągu. Koleje Dolnośląskie, w odpowiedzi na pytania Polsatnews.pl, dziwiły się, dlaczego pasażerowie próbowali przepchać pociąg, choć został im zapewniony skład zastępczy. „Zamierzamy szczegółowo przeanalizować to zdarzenie, aby wypracować rozwiązanie, które pozwoli w przyszłości uniknąć tego typu sytuacji” – poinformował przewoźnik. 

RadioZET.pl/Polsatnews.pl

TAGI POSTU:
UDOSTĘPNIJ:
"Alicja w Parku Mili
Złodziej włamał s
BRAK KOMENTARZY

Przepraszamy, formularz komentarzy jest obecnie zamknięty.