HomeAktualności z regionuPowiat łęczyckiMieszkańcy są oburzeni: „wciskają nam droższą taryfę!”

Mieszkańcy są oburzeni: „wciskają nam droższą taryfę!”

energa łęczyca

Czytelnicy poinformowali redakcję o problemach z zakładem energetycznym. Chodzi o – ich zdaniem – niekorzystne przedłużanie kończących się umów „z automatu” na droższą taryfę, nieinformowanie klientów o zmianach w umowie oraz nieprofesjonalne podejście do klienta w POK przy ul. Poznańskie w Łęczycy.

– Właśnie stoję przed biurem Energa, jest spora kolejka. Praktycznie wszyscy, z którymi rozmawiam mają ten sam problem – dostali rachunki znacznie wyższe niż dotychczas. Okazało się, że wszyscy mają droższą taryfę G11k, przy której dodatkowo klient płaci opłatę handlową w wysokości 27,99 miesięcznie, choć zawierając umowę, wybrali taszą taryfę G11 – poinformowała nas jedna z czytelniczek.

– Sprawdźcie, co się dzieje w biurze Energa na Poznańskiej. Klienci praktycznie muszą wykłócać się o zmianę taryfy. Ludzie decydują się nawet zapłacić karę za zerwanie umowy przed czasem, bo na zmianie taryfy na tańszą i tak zyskają – usłyszeliśmy od kolejnego mieszkańca.

W internecie też została poruszona ta sprawa. Jeden z internautów, klient Energa, pisze o droższej taryfie:

„Chciałbym Was uświadomić o pewnym procederze. Mianowicie chodzi o to, jak Energa naciąga ludzi na wyższe rachunki za prąd, wciskając ludziom taryfę z droższym prądem i opłatą handlową, nie informując nawet o tym, że jest tańsza taryfa. (…) Ja już złożyłem wniosek o zmianę taryfy z G11k na G11, ale ponoć tak łatwo nie jest i często kończy się na rozmowach z konsultantem i wykłócaniu się o tę zmianę. W BOK-u na Poznańskiej nic nie załatwicie, bo tam jedyną ofertę jaką zaproponują to właśnie G11k i pewnie będą się upierać, że nie ma G11 albo, że nie mogą na nią zmienić”.

Pod wpisem pojawiło się mnóstwo komentarzy od mieszkańców, którzy z zaskoczeniem przyznali, że na fakturze mają droższą taryfę, o czym nie mieli pojęcia. Było też mnóstwo krytyki pod adresem obsługi klienta w Łęczycy.

Zastrzeżenia klientów co do funkcjonowania Biura Obsługi Klienta w Łęczycy oraz pytania odnoście wspomnianych taryf przekazaliśmy z prośbą o komentarz do biura prasowego Energa.

„Dziękujemy za sygnał odnośnie Punktu Obsługi Klienta w Łęczycy. W trosce o jakość obsługi naszych Klientów weryfikujemy już opisywaną sytuację. Jeszcze raz przypomnimy też pracownikom salonu obowiązujące w Enerdze Obrót standardy obsługi Klienta. Warto zaznaczyć, że w sytuacjach szczególnie skomplikowanych, Klienci mogą skorzystać z pomocy Rzecznika Klienta Energi Obrotu.
Klienci powinni zawsze otrzymać pełną informację na temat całej oferty spółki i mieć możliwość skorzystania z niej – zarówno z taryfy zatwierdzanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, jak i ofert produktowych wzbogaconych o dodatkowe korzyści. Energa Obrót dba o transparentny i rzetelny przekaz. Przed podpisaniem umowy klient otrzymuje wszystkie dokumenty wraz z wykazem opłat. Zgodnie z zapisami w regulaminach ofert, po ich zakończeniu Klient Energi Obrotu jest rozliczany zgodnie z cennikiem standardowym. Klient ma oczywiście również możliwość wyboru kolejnej oferty lub taryfy zatwierdzonej przez Prezesa URE” – czytamy w odpowiedzi dyrektora Biura Prasowego Energa A.S. Krzysztofa Kopcia.

Jurek Owsiak zaprasz
Duże zaskoczenie w
BRAK KOMENTARZY

Przepraszamy, formularz komentarzy jest obecnie zamknięty.