HomeAktualnościKlienci krytykują! Jest odpowiedź banku…

Klienci krytykują! Jest odpowiedź banku…

bank pko

Klienci banku PKO BP nie ukrywają zdenerwowania ostatnią decyzją związaną z przenosinami placówki z ul. Nowy Rynek do centrum handlowego na ul. Południowej w Ozorkowie. Szczególnie starsi mieszkańcy – klienci tego banku – z niedowierzaniem przyjęli wiadomość o likwidacji punktu w centrum osiedla.

Redakcja otrzymała wiele sygnałów od mieszkańców, którzy pytają, czy to rzeczywiście jest prawda.

Informacja o przenosinach została m.in. przekazana za pośrednictwem internetu, na profilu FB lokalnej gazety samorządowej.

„26 czerwca 2023 r. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Ozorkowie zmieni lokalizację; placówka będzie się mieścić przy ul. Południowej 46 w centrum handlowym. Na miejscu dostępne będą dwa bankomaty z funkcją wpłatomatu. Oddział będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-17.00. Od sierpnia 2021 r., po pożarze pawilonu PSS Społem przy ul. Starzyńskiego (Stodoły), PKO BP w Ozorkowie działał w lokalu zastępczym; od 26 czerwca tego roku oddział banku nie będzie już działać w tym miejscu” – można przeczytać w internecie.

Seniorzy z Ozorkowa nie kryją zaskoczenia.

Pani Krystyna pisze:

„czy wreszcie ktoś pomyśli o seniorach i weźmie pod uwagę stan ulicy i chodnika przy ulicy Południowej”

Pani Izabela:

„kto zapewni bezpieczeństwo ludziom starszym wracającym do domu z wypłaconymi pieniędzmi, nie wspomnę już o fatalnym chodniku na ul. Południowej od strony Nowego Rynku”.

Pani Elżbieta:

„a co ze starszymi osobami mieszkającymi na osiedlu, punkt PKO BP powinien nadal działać w obecnym miejscu, to jest to wyjście do klienta…”

Pani Bogumiła:

„jak zwykle nie myśli się o mieszkańcach szczególnie starszych. Lokalizacji nie dopasuje się wszystkim – fakt, zawsze ktoś będzie miał bliżej, a ktoś dalej. Osiedla skupiają mnóstwo ludzi a przenosi się różne punkty w miejsca do których jest słaby dojazd”.

Pani Teresa:

„ze względu na odległość od tzw. bloków – PKO wybrał fatalne miejsce! Czym się kierowano wyborem lokalizacji? Na pewno nie dobrem klientów!”

Do redakcji dzwonią starsi mieszkańcy, prosząc o interwencję.

– Może uda się jeszcze wpłynąć na zmianę tej decyzji? – pyta rozgoryczona pani Maria. – Jak seniorzy mają z osiedla w centrum miasta dostać się do centrum handlowego? Ktoś podjął bezmyślną decyzję nie kierując się w ogóle dobrem starszych ludzi.

Temat wzbudza duże emocje. Wprawdzie placówka przy ul. Nowy Rynek miała charakter tymczasowy, jednak klienci nie spodziewali się decyzji o przeprowadzce na drugi koniec miasta.

Skontaktowaliśmy się z biurem prasowym banku PKO BP.

„Po pożarze w sierpniu 2021 r. budynku, w którym mieścił się Oddział 1 w Ozorkowie (przy ul. Starzyńskiego 8) obsługa klientów odbywała się w lokalu zastępczym przy ul. Nowy Rynek 5. Ten lokal okazał się jednak zbyt mały na potrzeby naszych klientów, dlatego w czerwcu ta tymczasowa placówka zmieniła adres i lokalizację – teraz klienci PKO Banku Polskiego załatwią swoje sprawy bankowe w komfortowych warunkach, w jednym z lokali centrum handlowego przy ul. Południowej 46. Bankomat z ul. Nowy Rynek został przeniesiony do nowej lokalizacji Oddziału 1 w Ozorkowie przy ul. Południowej 46 i przy tym oddziale są 2 urządzenia” – informuje PKO Bank Polski.

Wielki truskawkowy p
Szalona ucieczka prz
BRAK KOMENTARZY

Przepraszamy, formularz komentarzy jest obecnie zamknięty.