Reporter

Nowy Tygodnik Regionalny

Powiat łęczycki Temat główny Warto przeczytać Łęczyca

Ważne! Nowe informacje dot. zakażeń pracowników poczty

W związku z dodatnim wynikiem testu w kierunku zarażenia wirusem SARS-CoV-2 u pracowników Poczty Polskiej UP w Łęczycy, zgodnie z poleceniem Sanepidu wczoraj została zamknięta placówka w Łęczycy oraz Filie Urzędu – Belwederska, Daszyna i Góra Św. Małgorzaty. Sanepid podjął decyzję o skierowaniu na kwarantannę wszystkich pracowników ww. placówek poza osobami, które w tym czasie przebywały na zwolnieniu lekarskim lub urlopie.

Dzisiaj w UP w Łęczycy, po przeprowadzeniu dezynfekcji i zorganizowaniu obsady oddelegowanej z innych placówek pocztowych, obsługa klientów zostanie wznowiona, a co istotne, zostaną doręczone przekazy emerytalno-rentowe i przesyłki ekspresowe.

Poniżej szczegółowe informacje dotyczące funkcjonowania placówek pocztowych:

UP Łęczyca ul. Kaliska obsługuje klientów w następujących godzinach:
• w dniu 09.10.2020 w godzinach 13.30 – 19.30
• w dniu 10.10.2020 w godzinach 08:00 – 14:00
• w dniu 12.10.2020 w godzinach 13:30 – 19:30

AP Łęczyca Panieńska 2 obsługuje klientów w następujących godzinach:
• w dniu 09.10.2020 w godzinach 08:00 – 16:30
• w dniu 10.10.2020 w godzinach 09:00 12:00
• w dniu 12.10.2020 w godzinach 08:00 – 16:30

AP Mazew obsługuje klientów w następujących godzinach:

• w dniu 09.10.2020 w godzinach 08:00 – 14:30
• w dniu 12.10.2020 w godzinach 08:00 – 14:30

FUP Łęczyca Piątek obsługuje klientów w następujących godzinach:

• w dniu 09.10.2020 w godzinach 12:30 – 20:00 (przerwa 16:00 – 16:30)
• w dniu 12.10.2020 w godzinach 08:00 – 15:30 (przerwa 11:00 – 11:30)

AP Leźnica Mała obsługuje klientów w następujących godzinach:

• w dniu 09.10.2020 w godzinach 08:00 – 14:30
• w dniu 12.10.2020 w godzinach 08:00 – 14:30

File Belwederska, Daszyna i Góra Św. Małgorzaty będą nieczynne do 12.10.2020

Jednocześnie pragnę podkreślić, że dla Poczty Polskiej bezpieczeństwo klientów i pracowników jest najważniejsze, Spółka na bieżąco zaopatruje pracowników w środki ochrony osobistej. Od początku epidemii przekazano pracownikom w sumie 12,5 mln par, ponad milion różnego typu maseczek oraz 820 tysięcy płynów do dezynfekcji rąk. Pocztowcy zostali także wyposażeni w ponad 81 tys. przyłbic. Spółka zadbała również o środki bezpieczeństwa wewnątrz placówek pocztowych. Do tej pory zakupiono 37 tys. szt. płynów do dezynfekcji powierzchni oraz zainstalowała 5800 przesłon w placówkach, oddzielających klientów od obsługujących. Natomiast w sortowniach przesyłek Poczta Polska przeprowadziła już 315 dezynfekcji prewencyjnych, które są dodatkowym działaniem ze strony pracodawcy zapewniającym bezpieczeństwo pracownikom.
Aby zwiększyć poczucie bezpieczeństwa, pocztowcy przypominają klientom, jak ważne jest zachowywanie prawidłowego dystansu i przestrzegania wszystkich rygorów sanitarnych. Klienci korzystający z usług w placówkach pocztowych powinni zachować nie tylko bezpieczną odległość, ale także mieć zasłonięte nos i usta.

Justyna Siwek

rzecznik prasowy Poczty Polskiej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.